Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

15 Juli 2011 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Zoals de titel het al zegt ben ik bezig met mijn laatste voorbereidingen voor de reis naar Zuid Afrika.
De meeste kleren liggen al in de koffer, alle vaccinaties zijn al binnen, malariapillen ook. De koffer weegt nu 16 kg dus er kan nog wat bij :)
Hoe mijn reis er precies uit gaat zien en wat ik ga doen is nog niet helemaal bekend. Dus dat blijft een verrassing voor jullie maar ook voor mij. Hoe het programma er ongeveer uit ziet is als volgt. Op 17 augustus vlieg ik samen met Eveline om 10.20 uur van Schiphol direct naar Johannesburg. In Johannusburg worden we naar een hotel gebracht vlakbij het vliegveld waar wij kunnen uitrusten van de vliegreis. 's Ochtens worden wij rond 9.45 uur weer fris en fruitig verwacht om met een busje terug te gaan naar het vliegveld en vervolgens met een city bug naar ons project gebracht te worden. Daar aangekomen zullen we de eerste dag EHBO krijgen en nog wat algemene dingen en de rest is verrassing. In de 4 weken dat we in de buurt van Nelspruit zitten, gaan we ook een kampeersafari doen naar Mozambique. Ook is het de bedoeling dat we gaan ultralightvliegen, 4x4 rijden, gaan sporten met kinderen etc etc.
Ik weet niet of ik veel op deze site ga schrijven, want het is maar de vraag hoe het internet daar is. Er is gezegd dat we ongeveer 1x per week naar het dichtstbijzijnde dorp gaan en daar dan geld kunnen pinnen, boodschapjes doen en eventueel op internet. Hou de site in de gaten, of meld je aan als je op de hoogte gehouden wilt worden. En wie weet komen er leuke foto's en avonturen erbij!

  • 15 Juli 2011 - 21:00

    Els:

    ik ben benieuwd naar je verhalen.

  • 18 Juli 2011 - 08:42

    Peter:

    Ik zal de aankomende weken je weblog in de gaten houden veel plezier en maak er wat moois van groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Reisdagboek: beginnen bij Zuid-Afrika en stap 2 is Azie, China Volgende stap: Backpacken in Australie, Fiji, NZ en Bali! Huidige stap: Zuid Amerika

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 42993

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 10 September 2018

Around the world

22 Oktober 2014 - 10 April 2015

Down Under!

06 Maart 2014 - 11 Juli 2014

Nieuwe ervaring, nieuw continent: Azie

01 Maart 2012 - 08 April 2012

Letsitele (Limpopo) en Durban

17 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Step by step around the world

Landen bezocht: