Het leven als een miljonair - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Denise - WaarBenJij.nu Het leven als een miljonair - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Denise - WaarBenJij.nu

Het leven als een miljonair

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

15 Maart 2015 | Indonesië, Lovina

Ik zit nu al 4 dagen in een heerlijk luxe villa in Lovina, helemaal alleen, dus voel me net een miljonair: luxe prive badkamer met rainshower, infinity pool, jacuzzi, schoonmaakster, luxe bedden, mega grote tuin, alles voor mij alleen! Ik heb alleen geen prive chaffuer haha, maar vind het heerlijk om rond te crossen op mijn roze scooter :p In het begin dacht ik hier nog wel anders over! Ik voelde me alleen!
11 maart ben ik aangekomen op Bali. Na een lange rit door de bergen, kwam ik 00:15 aan in Lovina, het noorden van Bali. Mijn chauffeur vertelde dat ik de enige van is de homestay!! Wat! Oké, hopen dat er maar iemand komt een deze dagen dat ik samen kan reizen naar Java. De volgende ochtend kwam de manager mij wakker maken om 9.00 uur dat er gesproeid werd tegen de muggen. Na het ontbijt heeft hij mij laten rijden op een scooter, een test rit van 20 meter :p en toen zijn we een scooter voor mij gaan halen. We moesten minstens 15 minuten de berg af en toen vertelde hij me, onthoud 2x links als je terugkomt. Ow oke, ik ga alleen terug.... Even snel achterom kijken hoe h er uit ziet als ik van de andere kant kom! Min eerste minuut op de scooter was niet super, ik gaf gas en remde haha, maar later vond ik het echt leuk! Lekker rondcrossen, en toen oepsie! Kwam ik erachter dat mn benzine bijna op was... Ik was gewend een volle tank te krijgen, maar nee. Langs de straat benzine gekocht in een fles :p voor maar 18.000 Rupia, iets van €1,20 voor een volle tank van de scooter :)!
Daarna doorgereden zover ik wilde in de hoofdstraat en toen ik durfde om te draaien op de weg, weer terug gereden en boodschappen gedaan bij lokale markt. Avond eten werd paksoi, aubergine, bulgur en bananen. In de middag nog gelegen bij mn zwembad en savonds gekookt. Volgende dag had ik massage in de ochtend en in de middag ben ik naar Yoga les gegaan. Wow, dat was lang geleden, alles rekte mega hard en merkte dat ik stijf was geworden :( Locatie was mooi aan het strand en het werd gegeven door een NLse vrouw die in Bali woont op dit moment. Na de les vpwas het al donker, 18.15 uur en Su had mij verteld dat ik beter niet in het donker de berg op kon rijden omdat de weg niet goed was door het vele regen en ik niet zo goed de weg kende. Dus snel terug en niet eten op straat en zelf koken. Mijn derde dag ben ik op de scooter naar de hotsprings gegaan, dat zag er leuk uit, maar het water vond ik er niet heel schoon uitzien dus heb even met mn voeten gevoeld :p daarna een ijsje gegeten want het was mega heet en toen langs de kraampjes teruggelopen naar mijn scooter. 3 shirtjes gekocht en weer geleerd hoe ik moet onderhandelen, was dat even vergeten en in het begin is het niet leuk, maar daarna wordt het weer een spelletje. In de middag weer heerlijk in het zwembad gehangen met een kokosnoot cocktail :p In de avond wilde ik naar beneden om te eten in restaurantje maar het begon echt keihard te onweren en te regenen dus helaas. Su had geregeld dat ik morgen, 15 maart, naar Java kon met bus, boot en bus dus dat werd dan maar mn tas inpakken ;)
Vandaag laatste ochtend in mn prive villa, hoewel het wel heel eenzaam is heb ik mega genoten. Ik wist dat het maar voor een paar dagen zou zijn en ik nu heerlijk kon relaxen, voordat ik weer op avontuur ga. Ik zou alleen nooit een miljonair willen zijn zonder vrienden. Dan maar armer en veel vrienden om me heen!

Ik ga me nu klaar maken voor mn busrit, want ik vertrek om 14:30 en kom morgen ochtend om 7:00 uur aan in Yogyakarta :) hopen op backpackers in de bus dat ik samen hostel kan vinden en rond kan reizen :)
Mijn leven als miljonair in een privé villa zit er op, maar ik ben nog even miljonair met het geld hier haha. Rond 23 maart ben ik hier weer terug en dan ga ik de 24ste mn ouders ophalen van het vliegveld, tijd vliegt!!

Sampai jumpa (tot ziens)

  • 15 Maart 2015 - 11:35

    Els:

    we komen je straks helpen het geld op te maken :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Reisdagboek: beginnen bij Zuid-Afrika en stap 2 is Azie, China Volgende stap: Backpacken in Australie, Fiji, NZ en Bali! Huidige stap: Zuid Amerika

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 42742

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 10 September 2018

Around the world

22 Oktober 2014 - 10 April 2015

Down Under!

06 Maart 2014 - 11 Juli 2014

Nieuwe ervaring, nieuw continent: Azie

01 Maart 2012 - 08 April 2012

Letsitele (Limpopo) en Durban

17 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Step by step around the world

Landen bezocht: