Voorbereidingen zijn gedaan! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn gedaan! - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn gedaan!

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

25 Februari 2014 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Hoi allemaal,
Nog maar 10 dagen en dan zit ik in China! De voorbereidingen zijn gedaan. Tickets zijn geboekt, visum is binnen, zorgverzekering is geregeld. Nu alleen nog mijn koffer pakken en dan ben ik er klaar voor :)
Ik heb nog leuke activiteiten in Nederland de komende week, dus die 10 dagen vliegen voorbij.
Zo ook misschien wel de 4,5 maand in China. Ik ga weer proberen jullie op de hoogte te houden over mijn avonturen daar :) En in juli 2014 ben ik weer terug in Nederland.

Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Reisdagboek: beginnen bij Zuid-Afrika en stap 2 is Azie, China Volgende stap: Backpacken in Australie, Fiji, NZ en Bali! Huidige stap: Zuid Amerika

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 42694

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 10 September 2018

Around the world

22 Oktober 2014 - 10 April 2015

Down Under!

06 Maart 2014 - 11 Juli 2014

Nieuwe ervaring, nieuw continent: Azie

01 Maart 2012 - 08 April 2012

Letsitele (Limpopo) en Durban

17 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Step by step around the world

Landen bezocht: