Nog keer ZuidAfrika! Nu naar Letsitele en Durban - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu Nog keer ZuidAfrika! Nu naar Letsitele en Durban - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

Nog keer ZuidAfrika! Nu naar Letsitele en Durban

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

21 Februari 2012 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Hoi allemaal!

Op 1 maart is het alweer zover! Dan ga ik opnieuw naar Zuid Afrika. Dit keer om stage te lopen op een basisschool in het plaatsje Letsitele. Hier ga ik sportlessen geven aan de kinderen.
Op deze site zal ik dan ook weer mijn verhalen en ervaringen opschrijven. En als jullie het leuk vinden kunnen jullie ze weer lezen
En een berichtje achterlaten natuurlijk
(Heb alleen geen idee hoe de internet verbinding daar is...)

Dit keer ga ik helemaal alleen ernaar toe. In Letsitele zal ik slapen bij de directrice van de school. Allemaal anders dan vorige keer en spanned. Ik ben benieuwd!
Nu nog een weekje wachten (=inpakken, laatste spullen kopen en nog paar dagen werken) haha

groetjes, Denise

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Denise

Reisdagboek: beginnen bij Zuid-Afrika en stap 2 is Azie, China Volgende stap: Backpacken in Australie, Fiji, NZ en Bali! Huidige stap: Zuid Amerika

Actief sinds 14 Juli 2011
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 42686

Voorgaande reizen:

09 Januari 2018 - 10 September 2018

Around the world

22 Oktober 2014 - 10 April 2015

Down Under!

06 Maart 2014 - 11 Juli 2014

Nieuwe ervaring, nieuw continent: Azie

01 Maart 2012 - 08 April 2012

Letsitele (Limpopo) en Durban

17 Juli 2011 - 20 Augustus 2011

Step by step around the world

Landen bezocht: