Nog keer ZuidAfrika! Nu naar Letsitele en Durban - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu Nog keer ZuidAfrika! Nu naar Letsitele en Durban - Reisverslag uit Ouderkerk a/d Amstel, Nederland van Denise - WaarBenJij.nu

Nog keer ZuidAfrika! Nu naar Letsitele en Durban

Door: Denise

Blijf op de hoogte en volg Denise

21 Februari 2012 | Nederland, Ouderkerk a/d Amstel

Hoi allemaal!

Op 1 maart is het alweer zover! Dan ga ik opnieuw naar Zuid Afrika. Dit keer om stage te lopen op een basisschool in het plaatsje Letsitele. Hier ga ik sportlessen geven aan de kinderen.
Op deze site zal ik dan ook weer mijn verhalen en ervaringen opschrijven. En als jullie het leuk vinden kunnen jullie ze weer lezen
En een berichtje achterlaten natuurlijk
(Heb alleen geen idee hoe de internet verbinding daar is...)

Dit keer ga ik helemaal alleen ernaar toe. In Letsitele zal ik slapen bij de directrice van de school. Allemaal anders dan vorige keer en spanned. Ik ben benieuwd!
Nu nog een weekje wachten (=inpakken, laatste spullen kopen en nog paar dagen werken) haha

groetjes, Denise

Denise

Reisdagboek: beginnen bij Zuid-Afrika en stap 2 is Azie, China Volgende stap: Backpacken in Australie, Fiji, NZ en Bali! Huidige stap: Zuid Amerika

Actief sinds 14 Juli 2011